S trenerjem gre lažje! Tehnika, moč in taktika, preventiva pred poškodbami, predvsem pa zanimivi, raznoliki in izzivov polni treningi. Poleg plezanja posvetimo nekaj časa tudi funkcionalni vadbi telesa, za zdrav razvoj plezalnih sposobnosti. Z nami boste hitreje plezali bolje!

Plezalna vadba poteka celo sezono v obliki tedenskih treningov s trenerjem in je namenjena tako popolnim začetnikom, kot tudi izkušenim plezalcem. Treninge prilagodimo željam in plezalnim zmogljivostim posameznika. Treningi trajajo 120 min. Od tega vedno 15 – 30 min posvetimo ogrevanju in funkcionalnemu treningu, preostali čas pa je namenjen plezanju.

Možnost obiska enkrat, dvakrat ali trikrat tedensko. Prijave potekajo preko spletnega obrazca.

ZAČETNIKI – prvi plezalni koraki, osnove plezalne tehnike in treninga; nivo plezanja do 5c

FRIKOTI – plezalci z nekaj izkušnjami; vsi, ki so že obiskovali plezalne treninge, z željo po napredovanju; nivo plezanja nad 6a

MEŠANO – mešana skupina začetnikov in frikotov, od prvih plezalnih korakov do naprednejših treningov

BOLDER CAMP – balvani, specialna plezalna tehnika, splošna in specialna telesna moč, pilates; plezalni nivo frikotov, ali boljši

INTENZIVNO – frikoti, ki še ne plezajo 6c, so pa željni težjega treninga in napredka; nivo nad 6a

ASI – najmočnejša skupina plezalcev; nivo plezanja vsaj 6c, z voljo za težke gibe in resen trening (člani skupine asi morajo imeti vsaj še en trening v tednu, lahko v okviru redne vadbe ali samostojno)

V našem klubu verjamemo, da je plezanje šport, ki te lahko spremlja celo življenje. Zato se trudimo skozi treninge izoblikovati plezalce, ki bodo napredovali v moči in vzdržljivosti, hkrati pa se bodo izognili tipičnim športnim poškodbam, ki ovirajo plezalni razvoj in z leti otežujejo plezanje.

Trenerji vam bodo s pomočjo različnih metod učenja plezalne tehnike, uporabnih nasvetov, popravljanja napak, praktičnih demonstracij ter razvijanjem plezalne moči in vzdržljivosti pomagali premagovati plezalno lestvico in samega sebe. Sestavni del treningov so vedno tudi vaje za moč, raztezanje in preventivo pred poškodbami. Nadgradnja treningov so plezalni izleti, na katerih pridobljeno znanje uporabite v praksi in napredujete po težavnostni lestvici.

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
DAN
SKUPINA
TERMIN
PONEDELJEKMEŠANO (Andraž)
ZAČETNIKI (Tomaž)
MEŠANO (Andraž)
FRIKOTI (Štefan)
17:30 - 19:30
18:00 - 20:00
19:30 - 21:30
20:00 - 22:00
TOREKMEŠANO (Tomaž)
RAŠICA (Štefan)
MEŠANO (Tomaž)
FRIKOTI (Štefan)
09:00 - 11:00
17:30 - 19:30
18:00 - 20:00
20:00 - 22:00
SREDAMEŠANO (Andraž)
BOLDER CAMP (Tomaž)
MEŠANO (Andraž)
ZAČETNIKI (Tomaž)
17:30 - 19.30
18:00 - 20:00
19:30 - 21:30
20:00 - 22:00
ČETRTEKMEŠANO (Andraž)
MEŠANO (Enej)
INTENZIVNO (Štefan)
MEŠANO (Enej)
ASI (Štefan)
09:00 - 11:00
17:30 - 19:30
18:00 - 20:00
19:30 - 21:30
20:00 - 22:00
PETEKZAČETNIKI (Andraž)
FRIKOTI (Živa)
MEŠANO (Andraž)
17:30 - 19:30
18:00 - 20:00
19:30 - 21:30
NEDELJAMEŠANO (Tomaž)19:00 - 21:00
DANSKUPINATERMIN
PONEDELJEK17:30 - 19:3018:00 - 20:0019:30 - 21:3020:00 - 22:00
TOREK09:00 - 11:0017:30 - 19:3018:00 - 20:0020:00 - 22:00
SREDA17:30 - 19:3018:00 - 20:0019:30 - 21:3020:00 - 22:00
ČETRTEK09:00 - 11:0017:30 - 19:3018:00 - 20:0019:30 - 21:3020:00 - 22:00
PETEK17:30 - 19:3018:00 - 20:0019:30 - 21:30
NEDELJA19:00 - 21:00

Urnik velja od 1.9.2017

1x TEDENSKO
2x TEDENSKO
3x TEDENSKO
ČLANI150€ / 3 mesece210€ / 3 mesece240€ / 3 mesece
ŠTUDENTI IN DIJAKI130€ / 3 mesece180€ / 3 mesece220€ / 3 mesece

Cenik velja od 1.9.2017

Vadba je razdeljena na tri obdobja (okt.- dec., jan.- mar., apr.- maj), vpis traja najmanj do konca tekočega obdobja. Z vpisom ste dolžni poravnati vadnino za treninge do konca tekočega obdobja. Ceno je mogoče poravnati v dveh obrokih.


  • Pohvalila bi kondicijske trenige, torej dogajanje v klubski sobi. Všeč mi je, ker nas tam trenerji ne jemljejo resno. Rečeš, da nečesa ne zmoreš, potem pa vidiš, da lahko. S trenerji sem bila zelo zadovoljna, razen kadar sem bila sitna, pa še takrat me je na koncu vse skupaj spravilo v dobro voljo 🙂

    Petra
  • Pohvalila bi Tomaža, ki se vsem tečajnikom posveti. In vsakemu malček prilagodi trening. To je super! Delamo vaje za trebušne in reče Luka: "Ja sej te vaje bi kr koristila tkle za trebušne pri seksu... če bi kaj seksal." Delamo neke ubijalske vaje in reče Luka: "Tomaž, men se zdi, da ti te vaje izbiraš samo, da nas mučiš" Tomaž nekaj menca. Luka: "Pa si ti kdaj že delal te vaje?" Tomaž: "Ja nisem."

    Darja
  • Na vadbi sem dobil točno, to kar sem potreboval, v bistvu več, saj so treningi zelo dobro ciljno naravnani glede na potrebo za plezanje in s tem je tudi napredek viden. V spomin pa se je vtisnila kul družba in pa seveda problemi, ki so na začetku delovali neizvedljivi in se čez čas izkazali za zlezljive. Aja, pa Pablo seveda, brez njega bi nekaj manjkalo 😀

    Klemen
  • Po Štefanovem nasvetu tekom začetnega tečaja sem se odločil za treninge dvakrat tedensko. Sicer sem hodil samo dva meseca, se mi pa zdi, da sem po zaslugi treningov in odličnih trenerjev precej napredoval v tem kratkem času. Trenerji so super.

    Jure
  • Čeprav sem poročen, so se mi še vedno najbolj v spomin vtisnile punce, haha.

    Anonimnež

Kontaktirajte nas

Trenutno nismo dosegljivi na spletu, lahko pa nam pošljete elektronsko sporočilo

Not readable? Change text. captcha txt